UPDATES... TERKINI..... 28 October 2016

Product Available!! Order Now!! SMS Now!! Email Now!! HURRY......................!!Penghantaran percuma untuk kawasan berdekatan.. Hubungi: Nor Baite Binti Md Ghazali | 017-9370367 / 014-5404084 | abv3210@gmail.com

Tuesday, August 11, 2009

TESTIMONI


Perasaan sudah menang sebelum tempur!


En. Mohd Izanee bin Mat Zain, Guru Penasihat Silat Olahraga, SK Sg. Batu, Pantai Remis, Perak

En. Mohd Izanee telah memberi GeniusXtra kepada pasukan silatnya dalam tempoh latihan. Murid-murid beliau berubah kepada lebih kreatif, tangkas, fokus dan sangat yakin pada diri semasa pertandingan.


Mereka dapat merasai PERASAAN SUDAH MENANG SEBELUM TEMPUR! Shazwan, Mohd Faiz, masing-masing Johan Daerah Manjung ke Peringkat Negeri Perak dalam Kejohanan Pencak Silat untuk cara Solo Tempur Lelaki.


Manakala Nurul Syafiqah Bt Abu Hassan Saari menang Naib Johan Solo Peringkat Kebangsaan & bersama Nurain Najwa Bte Kadir Naib Johan Berpasangan untuk cara Tempur Perempuan dalam Kejohanan yang sama.



Nurul Syafiqah - Akademik Meningkat, Kokurikulum Cemerlang.


Pn Norhizan bt. Hamzah, Ibu Nurul Shyafiqah bt. Abu Hassan Shari, pelajar Tahun 6 SK Sg. Batu, Perak
Norhizan bersama anak

Anak saya, Nurul Syafiqah bt. Abu Hassan Shari, pelajar Tahun 6 SK Sg. Batu, sebelum ini mempunyai pencapaian yang sederhana, C & D. Sejak mengamalkan pemakanan GeniusXtra, anak saya kini lebih berminat belajar, keputusan meningkat setiap kali ujian. Keputusannya yang terbaru berubah kepada 3A & 2B selepas 4 bulan pemakanan.


Keyakinan diri bertambah, minat belajar & mudah faham serta sentiasa ingin mengikuti kelas tambahan anjuran sekolah. Dari segi sahsiah, solatnya tak pernah tinggal & yang AMAT mengembirakan, langsung tak pernah disuruh!


Begitu juga dengan ulangkaji pelajaran & kerja- kerja rumah. Dari segi kokurikulum beliau telah menjadi Johan Pertandingan Pencak Silat Peringkat Negeri Perak & yang terbaru Naib Johan Pencak Silat Peringkat Kebangsaan.



Hilang Nakalnya, Akademiknya pula Meningkat.


Husri, Pelajar Tahun 6C, SK. Sg. Batu, Perak
Husri

Husri merupakan seorang murid yang lemah dalam pelajaran dan agak “nakal” perangainya. Kini setelah diperkenalkan dengan GeniusXtra dan mengamalkan pemakanannya, pencapaian beliau dalam peperiksaan semakin meningkat.


Malah wajahnya pula kini tampak lebih berseri-seri dan lebih ceria, mencerminkan ketenangan jiwanya.



Tugas mengurus anak makin mudah.


Pn. Siti Noorliyana, Kota Bharu, Kelantan
Noorliyana

Setelah 4 hari mengamalkan GeniusXtra dengan cara melarutkan 21 biji GeniusXtra selama 8 jam dengan 1.5 liter air mineral selama 3 hari berturut, saya dapati diri amat bertenaga, walaupun baru 3 bulan melahirkan anak.


Fikiran menjadi tenang dan saya lebih ceria. Begitu juga anak saya berumur 8 tahun mudah bangun pagi dan semakin rajin ke sekolah, walaupun dahulu sebaliknya. Bagi saya GeniusXtra meringankan tugas dan mengurus anak lebih mudah.



Sahsiah Terserlah, Penghafalan Al-Quran Semakin Mudah


Ustaz Ghazali, Guru & Mudir, Madrasah Tahfiz Darul Islah, Kelantan
Ustaz Ghazali

Sejak mengamalkan GeniusXtra selama sebulan, pelbagai perkara menarik ingin saya kongsi, baik diri saya, anak-anak, juga pelajar-pelajar di Madrasah. Apa yang paling ketara migrin saya hilang, lebih bertenaga dan bersemangat, begitu juga ketika berpuasa.


Untuk anak-anak & pelajar-pelajar, mereka lebih ceria, KENAKALAN makin berkurangan, manakala PENGHAFALAN Al-Quran semakin tajam ingatannya. Saya bersyukur dgn kebesaran Allah SWT dengan penemuan produk ini.



Hidup Lebih Bermakna, Sikap-sikap Negatif Diri Berubah


Pn. Noorsiah Yusoff, Sri Manjung, Perak.
Noorsiah

Saya seorang pesara berusia 52 tahun. Dikalangan umum yang mengenali saya, akan mengatakan, saya berperwatakan periang dan berani. Namun sebagai insan biasa ada kelemahan diri seperti, rasa rendah diri, mudah tersinggung, tiada keyakinan, mudah bersedih, terutamanya setelah di ditimpa musibah.


Pelbagai cara telah saya cuba bagi mengatasi kelemahan diri, yang tak pernah kenal erti putus asa. Alhamdulillah saya amat yakin dengan firman Allah, “Barangsiapa Yang Bersungguh-sungguh Pasti Akan Berjaya”.


Di suatu hari saya bertemu dengan Pengasas GeniusXtra, Dr Mohd Yusoff Hussin. Saya diperkenalkan tentang kebaikan GeniusXtra dan kelebihannya. Segala petua dan cadangan saya patuhi dengan tekun. Sungguh menakjubkan segala sikap-sikap negatif berubah dengan ketara.


Berbekalkan ketenangan hati, minda yang beridea, “Umpama Bunga Yang Layu Mekar Kembali”. Saya tabliqkan kebaikan dan kelebihan GeniusXtra Mind & Soul kepada para kenalan. Kini saya menjadi pengedar GeniusXtra yang aktif serta kehidupan yang lebih bermakna.



Dah pandai bangun Subuh, tanpa disuruh.


Cikgu Sukri, Jerteh, Terengganu

Selepas 2 hari makan GeniusXtra, anak perempuan saya yang berusia 11 tahun pandai bangun pagi dan terus solat subuh TANPA disuruh. Biasanya susah sikit nak solat... Memang susah.


GeniusXtra sungguh luarbiasa. Terima kasih kepada Pengasas AFTL.



Baru 4 tahun, dah petah berkata.


En Romel, Chemor, Perak

Anak saya berumur 4 tahun merupakan seorang yang pendiam dan tidak banyak bercakap. Sejak mengamalkan GeniusXtra, sudah ada perubahan pada dirinya.


Sekarang anak saya sudah rajin bercakap-cakap, bahasa pertuturannya matang, banyak bertanya, suka mengikut saya berzikir dan rajin mengaji. Saya rasa bersyukur dan terima kasih kepada pengasas AFTL, Dr Mohd Yusoff Hussin kerana menghasilkan produk yang berkesan ini.



Si kecil sudah cekap mengenal ABC.


En. Rosly Abdul Rahman, Bercham, Ipoh, Perak

Anak saya umur 2 tahun 4 bulan semakin cekap dan tepat kenal huruf A hingga Z dan abjad 1 hingga 10 selepas 1 bulan mengambil Geniusxtra. Semakin hari semakin petah bertanya soalan yang menunjukkan

kematangan melebihi umurnya. Terima kasih kepada Geniusxtra.



Boleh tidur lena & berkualiti.


En. Ismail bin Ahya, Kuala Lumpur

Saya amat berterima kasih dengan Dr. Mohd Yusoff serta Teknologi VNP AFTL kerana sejak ibu menggunakan GeniusXtra Mind & Soul ini, ibu telah dapat tidur lebih lena dan berkualiti yang mana sebelum ini beliau sukar tidur.



Rajin Hafal Sifir.


Pn. Noraini, Guru, Batu Pahat, Johor

Saya baru 4 hari menggunakan GeniusXtra Mind & Soul, anak lelaki saya yang berusia 8 tahun yang sebelumnya malas menghafal sifir kini boleh menghafal dengan mudah.



Berubah sikap, makin rajin mengaji dan solat.


Pn. Marni, Suri rumah, Subang, Selangor

Anak lelaki saya pelajar Tahun 5 berubah sikap menjadi seorang yang rajin mengaji, solat dan mendengar kata, setelah mengunakan GeniusXtra Mind & Soul. Malah saya sendiri pula sering “menjadi sebutan” di kalangan sahabat, jiran dan sanak saudara sejak menggunakan formulasi ini. Kini saya berasa lebih bertenaga lebih-lebih lagi dengan kandungan yang makin sarat dan mengurus anak.


Terima kasih kepada Pengasas Teknologi VNP AFTL, dengannya kehidupan mengurus anak-anak menjadi lebih mudah.



Pelatnya Hilang!


Kak Zee, Guru Tuisyen, Sri Manjung, Perak

Salah seorang daripada pelajar Kak Zee telah HILANG PELATNYA setelah mengamalkan pemakanan GeniusXtra Mind & Soul dalam masa 3 minggu sahaja!



Terasa seperti menjadi "Orang Baru".


En. Mohamed Daud, Tumpat, Kelantan

Saya sekeluarga seramai 5 orang telah mengamalkan pemakanan Geniusxtra ini bermula pada 23hb Jun 2009. Hanya dalam masa satu minggu sahaja saya dapati ada kesan positif terhadap diri saya dan anak-anak. Pemikiran saya terasa segar dan lapang. Diri juga terasa ringan dan mudah terjaga pada waktu dinihari. Alhamdulilah sempatlah menunaikan sembahyang sunat tahajud & solat-solat sunat lain.


Perkara yang paling “mengejutkan” saya apabila pada 7hb Julai 2009, di suatu majlis bersama ibu bapa dan pelajar Tahun 6, saya sebagai YDP PIBG di sekolah tersebut seolah-olah “menjadi orang baru” apabila di majlis itu saya begitu petah dan banyak idea-idea yang dikemukakan.


Saya amat bersyukur ke hadrat Allah swt dengan perubahan positif tersebut. Bagi saya GeniusXtra Mind & Soul ini , seperti namanya, kita bertambah “genius”, minda kretif dengan idea malah hati pula menjadi lebih lapang.



Rajin Solat & Seronok Membuat Kerja Rumah


Ustazah Nurulizah, Kluang, Johor

Seorang daripada murid saya telah dapat melakukan solat dan kerja-kerja sekolahnya dengan sepenuh kerelaan hati tanpa perlu disuruh, dan semakin seronok apabila membuat kerja rumah, setelah mengambil GeniusXtra selama dua hari sahaja.



Niatkan apa saja!


En. Habibullah bin Ab Rahim, Pensyarah

Apabila diperkenalkan oleh seorang pengedar GXtra , saya bertanya cara makan , serta apa perlu saya niatkan? Atas saranan pengedar "niatlah apa yang dihajati" saya berniat agar dijelaskan penglihatan saya kerana saya agak rabun. Apa yang menakjubkan selepas 2 hari tiba-tiba saya boleh melihat huruf Al-Quran dan akhbar dengan jelas, yang selama ini sebaliknya!


Ini bermakna, GXtra punyai kelebihan yang TERSENDIRI dan mampu memberi kesan yang begitu MENAKJUBKAN... Insya-Allah.



Keputusan meningkat setelah mendengar AFTL Student Sync.


Cik Atiqah bt Mohd Azimi, Pelajar Diploma Sains, UiTM
Atiqah Mohd Azimi

Saya sebelum ini, mempunyai masalah menguasai pelajaran matematik tambahan. Kemudian saya diperkenalkan dengan CD Student Sync (AFTL Student Syncronizer) oleh ibu saya, dan mendengarnya. Saya hanya mula mendengar Student Sync ini ketika menjelang peperiksaan akhir semester universiti dan saya hanya sempat mendengarnya selama enam hari. Tetapi sungguh menakjubkan, pelajaran matematik tambahan yang saya tidak faham selama ini dapat saya ulangkaji dengan mudah dan lancar sekali!


Saya benar-benar terkejut dengan keupayaan minda saya yang meningkat dan ini terbukti dengan keputusan yang meningkat mendadak untuk subjek matematik tambahan pada peperiksaan akhir semester tersebut. Sungguh mudah, saya hanya mendengarnya selama setengah jam setiap hari semasa mengulangkaji pelajaran dan bermula hari pertama lagi menggunakannya, saya dapat merasakan hati saya menjadi terang dan mudah untuk memahami pelajaran.


Persepsi saya terhadap pelajaran yang susah berubah sekarang ini. Segalanya boleh dicapai dengan minda yang seimbang dan AFTL Student Syncronizer adalah pemangkin kepada keseimbangan hati, akal, roh dan jasad saya.



Produk-produk AFTL membantu pesakit kanser.


Pn. Rodziah, Pulau Pinang

Puan Rodziah telah yang mengalami kanser sum-sum tulang 2 tahun lamanya. Tompokan kanser yang besar yang terdapat di dalam tulang belakang telah menyebabkan beliau lumpuh seluruh badan. Sepanjang 2 tahun tiada ubat yang dapat diberikan kepada beliau kecuali morfin untuk menahan kesakitan. Selepas dijelaskan mengenai kebaikan dan cara penggunaan Aura Nursalama, AFTL SPPAO dan AFTL AuraCorrector, beliau mula mengamalkannya.


Selepas hari pertama, sudah ada perubahan pada diri beliau. Tangan kirinya sudah boleh diangkat sehingga boleh mengusap muka. Masalah buang air besar sudah tiada. Warna air kencing yang berwarna kuning tua telah semakin jernih. Kepanasan badannya menurun dan mula rasa sejuk serta sudah mula kerap berpeluh. Atas keberkesanan, beliau terus mengamalkan menggunaan produk-produk AFTL sehingga sekarang.



Deman dan Sakit Kaki Sembuh Serta Merta


Hj. Ayubb Bayad

Pada suatu hari, saya tidak boleh memandu kenderaan kerana mengalami demam dan sakit kaki. Penyakit tersebut sembuh tidak beberapa lama saya menyapu AFTL SPPAO (Sodium Potassium Pump Activator Oil) di seluruh tubuh dan kaki.



Hati Semakin Tenang, Keluarga Berubah Ceria.


Pn. Suria, Kedah

Saya mengalami sakit kepala, semput, sentiasa rasa malas, rimas, lemas seluruh badan, dan selalu cepat marah. Pertama kali menjalani terapi di AFTL HolloTunnel Perak, saya terasa seolah-olah menjadi orang baru!


Semasa dalam perjalanan dari Kedah ke Perak saya langsung tidak boleh bercakap kerana sakit kepala & semput, malah berasa marah yang amat sangat kalau anak-anak dan suami bercakap sesama mereka. Sebelum ini saya selalu memegang rotan untuk mengajar mereka supaya tidak bising, kerana saya akan semput bila terlalu banyak cakap. Kasihan mereka.


Selepas terapi, sebelum pulang saya solat Asar dahulu. Ketika bersolat anak-anak saya berlari-lari dan membuat bising tetapi saya boleh solat dengan khusyuk, sedangkan sebelum ini jika anak bising ketika solat saya akan merotan dan marah-marah.


Alhamdulillah ketenangan datang dalam hidup saya, penyakit berkurangan, tidak lagi berasa malas. Kegembiraan terpancar di wajah anak-anak dan suami kerana perubahan ini. Terima kasih ya Allah kerana mempertemukan aku dengan rawatan ini. Terima kasih kepada pengasasnya Dr. Mohd Yusoff Hussin.



Bermimpi didatangi lelaki tua berbaju putih.


En. Syamsul, Dungun, Terengganu

Saya seorang yang sukar fokus kepada sesuatu kerja. Suatu hari saya diperkenalkan oleh seorang kawan produk AFTL. Saya beranikan diri membeli dan terus menyertai seminar anjurannya. Melaluinya pelbagai pengetahuan saya dapati. Suatu hari saya membuat mandian Aura Nursalama dan mendengar AFTL Mind-Sync serentak.


Pada malam itu saya tidur dan bermimpi saya didatangi oleh seorang tua berbaju putih dan saya bercerita kepadanya tentang masalah saya. Orang tua itu terus mengurut belakang saya sehingga saya termuntah muntah! Apabila saya terjaga saya masih lagi terasa mahu muntah. Selepas itu, saya dapat rasakan saya sekarang lebih berkeyakinan dan fokus dalam melakukan sesuatu.



Anak yang lari menghilang, pulang semula ke rumah.


Pn. Nita, Kerteh, Terengganu

Anak saya lari mengikut teman lelakinya tak tahu entah kemana. Setelah hampir 10 hari menghilang, saya mencuba rawatan di AFTL HolloTunnel. Atas khidmat nasihat Juruterapi AFTL HolloTunnel sambil membuat terapi saya digalakkan berdoa.


Alhamdulilllah sebaik keluar dari HolloTunnel lebih kurang 10 minit anak saya telefon. Saya teruskan berdoa dan menggunakan Aura Nursalama. Selepas 3 hari kemudian, anak saya menangis meminta maaf dan memohon saya mengambilnya pulang. Sekarang anak saya nampak lebih mesra dan saya amat berterima kasih kepada AFTL.



Terlihat diri meninggal dunia dan dikafankan.


Pn. Norzilawati Mohd Jalil, Setiausaha

Sebenarnya saya sudah mengetahui tentang AFTL HolloTunnel sejak mula-mula menggunakan produk AFTL lagi. Ramai yang bercerita tentangnya tetapi saya belum terbuka hati untuk mencuba sehinggalah merasakan sendiri perubahan diri selepas menggunakan produk-produk AFTL.Pada mulanya saya terasa takut untuk memasuki mesin yang seperti terowong tersebut tetapi saya telah dapat meyakinkan diri saya sendiri untuk mencuba di atas keberkesanan produk-produk AFTL lain yang telah saya cuba sebelum ini.


Sedang saya menjalani terapi, saya dapat melihat seorang kiyai duduk betul-betul di hadapan saya. Saya turut menangis ketika berada di dalam terowong sehingga mengejutkan mereka yang berada di luar ketika itu. Sesudah selesai, keseluruhan badan saya terasa sakit.


Namun yang lebih menghairankan, saya mendapati kiyai yang dilihat ketika dalam terowong turut mengikuti saya ke mana sahaja. Perkara itu berterusan selama seminggu. Menurut kenyataan Juruterapi AFTL, kejadian itu memberikan petanda bahawa saya berkemampuan untuk merawat. Ternyata apa yang dikatakan benar kerana kini saya sudah mampu memberikan rawatan ringkas kepada mereka yang memerlukan.


Ketika kali kedua memasuki terowong tersebut, saya dapat melihat diri saya sendiri yang sudah meninggal dunia. Saya turut melihat bagaimana caranya saya dikafan dan dikebumikan. Apabila persoalan tersebut diajukan kepada Dr. Mohd Yusoff Hussin, beliau memberitahu bahawa kehidupan silam saya sudah ditutup dan bermula kehidupan baru. Tenyata kenyataan yang diberi sangat tepat kerana selepas itu, kehidupan saya mula menyaksikan perubahan drastik. Saya menjadi lebih tenang dan rezeki juga tidak pernah putus.



Impian Terlaksana Sebaik Pulang Dari Seminar AFTL


Pn. Nor Hayati Harun & En. Rudzi, Ahli Perniagaan

Saya telah menjalankan perniagaan catering sebelum ini, walaupun banyak juga tempahan yang saya terima, namun tersemat di hati kecil saya untuk membuka sebuah restoran untuk mempelbagaikan perniagaan di samping untuk menambah pendapatan. Impian itu telah lama saya dan suami pendamkan kerana saya tahu untuk membuka sebuah restoran belanjanya bukan sedikit.


Suatu hari saya telah diperkenalkan dengan Produk AFTL. Saya mula menggunakannya lebih-lebih lagi Aura NurSalama. Sehinggalah saya dan suami berhasrat untuk menghadiri Seminar Pembangunan Diri AFTL. Semasa saya di dalam seminar tersebut entah bagimana terbayang dalam fikiran bahawa saya

percaya, saya bakal memiliki sebuah restoran dalam jangka masa terdekat.


Selang beberapa minggu selepas pulang dari seminar tersebut, alangkah bersyukurnya saya apabila telah ditawarkan sebuah restoran yang lengkap dengan peralatan-peralatannya yang bernilai RM 50,000 untuk saya ambil alih secara PERCUMA! Saya hanya membayar sewa bulanan sahaja kepada pemilik premis

tersebut.


“Pelik tapi benar kan Bang” itulah ungkapan dalam nada gurau saya sambil tersenyum riang kepada suami bagi menyatakan kesan Seminar Pembanguanan Diri AFTL sebaik selesai berbincang dengan pemilik restoran tersebut. Sangat bersyukur saya kepada Allah, AFTL memang relevan merubah kehidupan.



Bayangan Miliki Pasar Mini Jadi Kenyataan


En. Rosdi Abu Bakar, Ahli Perniagaan

Sebenarnya saya baru sahaja sekali memasuki AFTL HolloTunnel, tetapi pengalaman yang dilalui masih lagi dirasakan sehingga kini. Secara jujur, kehidupan saya berubah secara keseluruhannya.Ketika berada di dalam mesin rawatan yang menyerupai "terowong" itu, saya mendapat bayangan memiliki pasar mini sendiri di tempat yang sangat strategik. Memang seronok kerana mendapat bayangan tersebut ketika itu.


Namun yang lebih menyeronokkan, segala yang dilihat dalam bayangan tersebut menjadi kenyataan! Saya memperolehi pasar mini sendiri tidak lama kemudiannya tidak ubah seperti yang dilihat dalam bayangan yang saya lihat semasa menjalani terapi AFTL HolloTunnel.


Selepas melihat perubahan tersebut, saya membawa anak saya untuk mencubanya. Alhamdulillah... Dia kini menjadi seorang anak yang sangat taat kepada perintah Allah S.W.T. dan menghormati ibu bapa. Menurut anak saya, ketika berada di dalam terowong terbabit, dia melihat seorang kiyai datang dan memarahinya kerana menipu kami sebelum ini.



Kisah Amirul - Luar Biasa.. Tapi Benar.


Muhamad Amirul Amin bin Mohd Nazim, 11 tahun, Batu Pahat, Johor
Amirul

Pada 8hb September 2008, Amirul telah mengalami sebuah kemalangan yang mana basikal yang ditunggangnya telah dilanggar oleh sebuah pacuan 4 roda. Kemalangan itu telah mengakibatkan Amirul cedera yang amat serius di bahagian kepala sehingga koma. Di hospital pembedahan Amirul terus dilakukan. Dalam pada itu, bapa saudara Amirul, En. Ngaidi telah pun sedia maklum mengenai Teknologi AFTL. Beliau terus pergi berjumpa dengan Juruterapi Professional AFTL HolloTunnel, di Batu Pahat, Johor.


Alhamdulillah dalam masa 2 hari menjalani Terapi AFTL HoloTunnel “jarak jauh”, Amirul sedar dari koma. Pada 19hb September, Amirul sudah dibenarkan keluar dari wad. Di atas keyakinan pada keberkesanan Teknologi AFTL, keluarga Amirul membawa beliau membuat rawatan Terapi AFTL HolloTunnel secara fizikal. Amirul masih lagi lemah di kaki kiri dan bernapkin kerana masih gagal “mengawal buang air kecilnya”.


Setelah hanya setengah jam sahaja menjalani rawatan Terapi HolloTunnel, Amirul minta untuk buang air kecil. Terapi diteruskan lagi selama setengah jam. Setelah selesai , perubahan ketara berlaku kepada Amirul. Beliau tidak lagi jalan berpapah. Selepas Amirul melakukan Terapi kali ke-2, beliau semakin bertenaga.


Kini Amirul sihat dan boleh bermain dan berbasikal seperti sedia kala. Pada 4hb Disember, sedang Amirul bermain-main dengan saudara kandungnya di hadapan rumah, bapa saudara beliau telah mengambil gambar. Ajaib dan menakjubkan sekali, apabila gambar tersebut diteliti, di sekitar ubun-ubun dan badan Amirul terlihat beberapa keping AFTL Aura Stiker “terapung” melingkari kawasan tubuhnya.



Mencapai titik ketenangan.


Pn. Aisyah Bt. Abdul Gaffoor, Ampang.
Pn. Aisyah

Alhamdulillah, setelah menjalani terapi AFTL HolloTunnel & mengamalkan penggunaan AFTL AuraCorrector & Aura Nursalama, saya dapati rezeki saya meningkat, jiwa saya lebih tenang, dan kehidupan saya sekeluarga telah berubah. Orang ramai dan kawan-kawan yang saya berurusan juga amat mudah dalam memberi kerjasama dalam urusan perniagaan. Kalau dahulu saya rasa semua urusan payah kini semua dapat berjalan seolah-olah seperti mengikut kemahuan dan kehendak saya.


Di samping itu, anak perempuan saya, pelajar dari UiTM, telah berjaya mengatasi kelemahannya dalam mata pelajaran Matematik Tambahan setelah menggunakan AFTL Student Sync. Sungguh bersyukur saya ke hadzrat Ilahi kerana dipertemukan dengan Teknologi AFTL serta canggih ini.



Lebih Yakin, Bertenaga, Kreatif & Produktif.


Cikgu Hindun, Guru, Sri Manjung, Perak
Cikgu Hindun

Saya adalah pengguna setia produk AFTL, selama saya menggunakan produk-produk AFTL telah banyak perubahan berlaku dalam hidup saya, yang paling ketara jiwa saya semakin tenang dan potensi diri saya setiap hari semangkin menyerlah. Banyak perkara yang sebelum ini saya buntu atau belum dapat saya laksanakan. Saya berasa lebih tenang, lebih berkeyakinan, bertenaga, lebih kreatif dan produktif dalam menjalani tugas sebagai seorang guru. Benarlah Sticker AuraCorrector dan Aura NurSalama mampu membersihkan hati dan meningkatkan keupayaan potensi diri saya.


Sebuah peristiwa lucu telah berlaku dalam hidup saya, suatu hari sedang saya membeli belah di pasaraya. Terlintas dalam fikiran alangkah bagusnya jika saya sekeluarga dapat pergi bercuti di tempat yang menaraik, belum habis saya melayan fikiran tersebut tiba-tiba saya didatangi oleh seorang jurujual yang meminta saya mengisi borang peraduan, saya enggan pada mulanya – rupa-rupanya ia hanyalah

sebuah pertandingan merekacipta tandatangan paling cantik dan kreatif.


Tanpa diduga panggilan telefon yang saya terima pada hari keesokannya itu adalah pangilan yang telah

menjadikan impian saya menjadi kenyataan. Saya telah memenangi pertandingan yang saya masuki pada hari sebelumnya dan mendapat tawaran pakej mewah bercuti sekeluarga di hotel 5 bintang. Tersenyum puas saya ketika itu, Benarlah apa yang Dr. Mohd Yusoff Hussin beritahu saya sebelum ini, tenaga AFTL jika digunakan kelajuannya lebih pantas dari cahaya yang sesuai dengan namanya Alhayat Faster Than Light Technology.


Di samping itu, saya juga menggalakkan anak saya untuk mendengar AFTL Student Syncronizer, dan terbaru menggalakkannya untuk mengamalkan pemakanan formula minda terbaru AFTL iaitu GeniusXtra. Kini anak saya telah berjaya mengatasi kelemahannya dalam mata pelajaran Matematik yang dihadapinya sebelum ini.



Dapat semula wang yang dilarikan.


En. Shril Sahri, Port Dickson
En. Shril

Ketika berada di dalam AFTL HolloTunnel, saya seolah-olah merasakan suatu perjalanan yang haru-biru. Bermacam-macam perkara dilihat termasuklah kaki saya sendiri yang ditambat pada pagar. Saya cuba meronta-ronta hinggalah akhirnya saya terlepas. Namun selepas ikatan tersebut terlerai, perjalanan emosi mula dirasakan lebih teratur. Saya rasa sangat tenang hingga dapat lihat keadaan yang sangat cantik seperti tiang-tiang batu yang berkilat, batu-batu berlian dan sebagainya.Tidak lama kemudian, saya melihat terbitnya cahaya yang kuat tetapi jernih. Rasa kedamaian yang sebelum ini hilang selepas dilanda masalah kehidupan muncul semula. Nafas juga terasa lapang ketika itu.


Selepas menjalani terapi tersebut, saya dapat merasakan perubahan yang nyata. Diri saya mula fokus dalam setiap aktiviti. Malah kini saya sudah menemui banyak jalan penyelesaian dalam kehidupan. Kini saya juga sudah dapat melahirkan idea-idea bernas untuk perniagaan. Kehidupan saya secara keseluruhannya berubah, rezeki semangkin banyak, minda semakin cerdas, idea banyak dan bakat-bakat yang selama ini terpendam terserlah dalam semua perkara.


Antara yang paling ketara ialah dari segi sikap harian saya, Kini saya rasa lebih tenang dan mantap dalam

semua segi, Keluarga saya juga turut merasa nikmatnya. Baru-baru ini, rakan niaga saya telah membawa lari duit saya sebanyak RM6000.00. Dengan menggunakan AFTL AuraCorrector & MIND SYNC saya berjaya mendapatkan wang saya semula tanpa berlaku pertengkaran, malah lebih harmoni. Bersyukur saya kerana menemui AFTL di awal usia saya ini. Syukur saya kepada Allah dan berterima kasih kepada AFTL.



Perniagaan berkembang & bebas dari masalah.


En. Said Jamalulai, Chemor, Perak
En. Said

Dahulu saya rencam, fikiran selalu runsing dengan pelbagai masalah kehidupan. Namun sejak menggunakan Aura Corrector dan Aura NurSalama kehidupan saya menjadi semangkin baik, fikiran saya fokus, minda saya laju, idea saya banyak dan yang menyeronokkan hidup saya tenang, rezeki saya semakin bertambah, perniagaan semakin maju dan tidak pernah putus wang. Projek BESAR yang sukar diperolehi kini menjadi “mudah” untuk diperolehi.


Perubahan dari segi kerohanian, emosi dan spiritual telah mula saya rasakan sekarang. Begitu juga kekeluargaan menjadi lebih harmoni. Pandangan hidup semakin jelas . AFTL tentunya sangat relevan bagi pencari ketenangan.



Wajah sentiasa berseri-seri & hidup ceria.


Pn. Hjh. Sarasiah Abd. Hamid, Batu Bahat, Johor
Pn. Hjh. Sarasiah

Saya mengalami masalah sengugut yang amat teruk sehingga terpaksa mengambil cuti setiap kali datang bulan. Alhamdulilah selepas sebulan menggunakan AFTL AuraCorrector dan Aura Nursalama penyakit sengugut pulih sepenuhnya.


Bukan itu sahaja malah banyak manfaat yang saya perolehi selepas menggunakan produk AFTL terutamanya Aura Nursalama. Setiap pagi saya akan menyemburkan Aura Nursalama yang telah dicampurkan di dalam air ke muka sebanyak 3 kali sehari.


Kesannya, saya sentiasa berasa tidak mengantuk di tempat kerja malah mood saya sepanjang hari menjadi baik, suasana kerja menjadi lebih harmoni malah semua masalah yang timbul dapat saya tangani dengan fikiran waras dan rasional.


Itulah sebabnya ramai rakan di tempat kerja menjadi hairan dan menegur bagaimana saya boleh tersenyum dan kelihatan riang malah tampak berseri-seri, walau pelbagai beban tugas saya pikul setiap hari.



Berjaya Mendapat 8A.


Saiful Ammar, Pelajar UTHM, Batu Pahat, Johor
Saiful Ammar

Saiful Ammar memang seorang yang agak pintar sejak kecil. Dahulu ketika berumur 12 tahun beliau berjaya mendapat 5A untuk peperiksaan UPSR. Tetapi ketika beliau sudah memasuki sekolah menengah, akibat terpaksa berpindah sekolah, beliau menghadapi "kejutan budaya" dan prestasi akademiknya mula menurun.


Keputusan peperiksaan akhir tahun sebelum PMR agak teruk. Menyedari itu, walaupun sibuk dengan kerjaya, kedua ibu bapa beliau turut membantu dengan menggalakkan beliau menggunakan produk-produk AFTL. Dua minggu sebelum peperiksaan PMR peningkatan besar dalam pelajarannya dapat dilihat. Keputusannya, beliau berjaya mendapat 8A dalam peperiksaan PMR tersebut. Kini beliau telah berjaya melanjutkan pelajaran di UTHM.



Kejayaan Testimoni Ke Atas Sebilangan Pelajar Di SK Pintas Raya, Batu Pahat



Kejayaan Testimoni Ke Atas Sebilangan Pelajar Di SK Sungai Batu, Perak


No comments:

Post a Comment